svar på frågestunden!

  • Hur länge har du bloggat? Jag har bloggat sedan oktober 2010. Så inte så jätte länge precis ;)
  • Vad fick dig att börja blogga? Hm, jag tyckte det verkade roligt att ha ett ställe då man kunde lägga ut foton och skriva om sin vardag. Sedan läser jag många andra bloggar.
  • Vad är roligast med att ha bloggen? När man får mycket besökare och många kommentarer ;D
  • Vad vill du jobba med i framtiden? Än så länge vet jag inte. Finns så mycket olika, däremot ska jag gå estet musik på gymnasiet :)
  • Vad är din högsta dröm? Det är att bli lycklig :)
  • Favorit blogg? Kända bloggar jag läser Dessies, nevnarien, kenzas och ibland kisses. Men sen läser jag även kompisars och andra :)
  • Vad är det roligaste med att fota? Jag tycker allt är roligt!! Fast sedan blir man ju extra glad när det blir fina bilder.
  • Vad gör du på fritiden? Jag fotar, spelar i ett band, tar pianolektioner, dansar och umgås med mina kompisar.
  • Vad är ditt favorit teveprogram? Jag är inte direkt en teve-människa utan föredrar hellre datorn. Men en del tittar jag på och en serie jag följer är "Greys anathomy".
TACK FÖR ALLA FRÅGOR! :D :D

Kommentarer
Postat av: elin - foto -

sv: ja !

2011-01-19 @ 20:38:48
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

sv: jag mår bra, bara lite trött. dudå? :D

2011-01-21 @ 16:38:02
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0